Lenie w onecie

Autor: Marek (pecyna_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 19:55:23 MET DST

Witam wszystkich!

    Chciałbym prośić o radę/pomoc. Kilka miesięcy temu zasubskrybowałem
w serwisie biznesowym Onetu biuletyn giełdowy. Od mniej więcej miesiąca
próbuję zrezygnować z tej usługi, bo to duże pliki i nie są mi
specjalnie potrzebne. Niestety, dostaję automatyczną odpowiedĽ 'request
denied', a to dlatego, że niby nie jestem na liście 'gielda', biuletyn
więc jak dostawałem, tak dostaję.
    Kilkakrotnie wysyłałem tradycyjne emaile do redakcji serwisu Onetu
opisując sytuację i prosząc o usunięcie mnie, nazwijmy to, ręcznie. Jak
się łatwo domyślić, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Pytanie brzmi: co ja
mam zrobić? Nie przychodzi mi nawet do głowy żaden adres, pod który
mógłbym się poskarżyć (zresztą, jeśli jest to adres Onetu, to i tak
pewnie nie przeczytają).
    Z góry dzięki za wszelkie dobre rady (z wyjątkiem propozycji zmiany
adresu emailowego)

    Marek