Re: Lenie w onecie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:48:31 MET DST

Dnia 30 Aug 00 o godz. 10:18, Gwidon S. Naskrent napisal(a):

> Nie kazdy ma procmaila (albo dostep do konta z)
To racja. Jakos wydawalo mi sie, ze czlowiek ktory to pisal, takowy dostep
ma. Jezeli nie mam racji, to ocvzywiscie moja rada na nic sie nie zda.

> Nie mowiac juz o tym ze to jest rozwiazanie z gatunku wpychania smieci
> pod dywan - zajetosc bandwidthu od tego nie zmaleje.
Tak, ale czlowiek pytal co ma zrobic w sytuacji gdy mimo kilku interwencji
onet _nie chce_ przestac przysylac mu tych maili! To wtedy tylko je
wyrzucac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl