Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 20:00:33 MET DST

On 20 Aug 00 11:19:52 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Tak tez przypuszczalem. A wiec wg mnie nie jest przecietna ;-).

tak, jest supa i genialna :P

>Nie wydaje mi sie, zeby UPS-a ktory wytrzymuje trzy godziny mozna bylo
>kupic za taka cene.

akurat to pisalem na wlasnym przykladzie, wiec mozna.

>A poza tym firmie, ktorej dzialanie nie opiera sie na Internecie,
>niespecjalnie zalezy na nieprzerwanym dzialniu serwerow. Jezeli strona WWW
>firmy ma tylko charakter reklamowy, to nie ma specjalnego znaczenia, ze
>ktos akurat w danym momencie tej strony nie bedzie sobie mogl obejrzec...
>Mowie o nastawieniu do Internetu przecietnych szefow przecietnych firm,
>ktorzy maja Internet dlatego, "ze wypada, bo wszyscy maja".
>Tak wiec firma kupi najtanszego UPS-a.

to zalezy od jeszcze paru czynnikow -- np. u nas w firmie dane
wymienia sie w duzym stopniu za pomoca emaili, poniewaz jest to
najwygodniejsze -- a komputery w pracowni graficznej tez chodza na
upsie (troszke mocniejszym). oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze w
przecietnej, niekomputerowej firmie to raczej rzadko spotykane, ale
czasem moze:)

>A powiem ci jeszcze, ze np. ja mam swoj serwer skonfigurowany tak, ze choc
>UPS wytrzymuje ok. godziny, to system i tak sklada sie po pieciu minutach i
>wylacza UPS-a. Bo stwierdzilem, ze w sytuacji gdy na calej uczelni nie ma
>pradu, dzialanie serwera internetowego naprawde nie jest az tak bardzo
>krytyczne... ;-). Ludzie beda mieli powazniejsze problemy niz to, ze nie
>moga przeczytac poczty - a ta i tak bedzie czekala w spoolach komputerow
>wysylajacych...

przede wszystkim przypuszczam, ze ludzie w wiekszosci nie maja upsow,
wiec jak nie ma pradu to na serwerze im zbyt mocno nie zalezy...

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate