Re: dwie domeny

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 12:29:27 MET DST

Dnia 20 Aug 00 o godz. 9:08, Michal Tatarynowicz napisal(a):

> no moja firma dziala z pewnoscia w branzy internetowej :)

Tak tez przypuszczalem. A wiec wg mnie nie jest przecietna ;-).

> ale tak ogolnie rzecz biorac, to ups ktory wytrzyma z serwerem,
> routerem, modemem i hubem (albo i bez huba) przez 3 godziny kosztowac
> moze np. ok. 1.3kzl + vat, wiec nie jest to inwestycja rujnujaca
> <<przecietna firme>> :)

Nie wydaje mi sie, zeby UPS-a ktory wytrzymuje trzy godziny mozna bylo
kupic za taka cene.
A poza tym firmie, ktorej dzialanie nie opiera sie na Internecie,
niespecjalnie zalezy na nieprzerwanym dzialniu serwerow. Jezeli strona WWW
firmy ma tylko charakter reklamowy, to nie ma specjalnego znaczenia, ze
ktos akurat w danym momencie tej strony nie bedzie sobie mogl obejrzec...
Mowie o nastawieniu do Internetu przecietnych szefow przecietnych firm,
ktorzy maja Internet dlatego, "ze wypada, bo wszyscy maja".
Tak wiec firma kupi najtanszego UPS-a.
A powiem ci jeszcze, ze np. ja mam swoj serwer skonfigurowany tak, ze choc
UPS wytrzymuje ok. godziny, to system i tak sklada sie po pieciu minutach i
wylacza UPS-a. Bo stwierdzilem, ze w sytuacji gdy na calej uczelni nie ma
pradu, dzialanie serwera internetowego naprawde nie jest az tak bardzo
krytyczne... ;-). Ludzie beda mieli powazniejsze problemy niz to, ze nie
moga przeczytac poczty - a ta i tak bedzie czekala w spoolach komputerow
wysylajacych...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl