Re: udostępnianie połączenia internetowego

Autor: Pawel Rutkowski (pawel_at_rsc.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 09:56:04 MET DST

"Barbara Szczęsna" wrote:

> Witam!
> Mój problem jest następujący:
> Jestem podłączona do osiedlowej sieci kablowej za pomocą modemu kablowego.
> W domu mam dwa komputery i na obu chciałabym mieć dostęp do internetu.
> W związku z tym kupiłam karty sieciowe, zainstalowałam.
> Zainstalowałam również funkcię windowsa - udostępnianie połączenia
> internetowego - później kartę Dial-up.
> Niestety nie udaje mi się uzyskać dostępu do internetu na drugim komputerze.
> Wiem, że powinien przypisać się automatycznie numer ID na karcie
> udostępniającej połączenie internetowe.
> [...]
Wez sobie winroutepro z tucows.icm.edu.pl, albo badz madry i postaw
linuxa jako router.
Jezeli jest to Astercity to jeszcze bedziesz musial przerzucic porty na
NAT'ie troche nizej bo admini sie troche ustrzegli przed kombinatorami (
HerrFlik :) i ucieli zakres masq :)

--
	Pawel Rutkowski
	Centauri RSC s.c.