udostępnianie połączenia internetowego

Autor: Barbara Szczęsna (szbasia_at_toya.net.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 22:39:02 MET DST

Witam!
Mój problem jest następujący:
Jestem podłączona do osiedlowej sieci kablowej za pomocą modemu kablowego.
W domu mam dwa komputery i na obu chciałabym mieć dostęp do internetu.
W związku z tym kupiłam karty sieciowe, zainstalowałam.
Zainstalowałam również funkcię windowsa - udostępnianie połączenia
internetowego - później kartę Dial-up.
Niestety nie udaje mi się uzyskać dostępu do internetu na drugim komputerze.
Wiem, że powinien przypisać się automatycznie numer ID na karcie
udostępniającej połączenie internetowe.
Jednak tak się nie dzieje.
Co robię źle?
Proszę o kontakt na szbasia_at_poczta.wp.pl