Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 15:35:35 MET DST

In article <8ne1m4$mfi$2_at_druid.ceti.com.pl>, Pawel Krawczyk wrote:

>Napisałem, że można spróbować. Kompresja V.42bis jest gorsza od Deflate
>i dlatego to ostatnie może dać o wiele lepsze efekty w przypadku niektórych
>rodzajów ruchu. W takiej sytuacji V.42bis należy wyłączyć żeby nie kompresować
>podwójnie. Natomiast nic w tym wypadku nie zastąpi korekcji sprzętowej
>i dlatego należy ją pozostawić.

O ile się orientuję to V.22bis nie ma prawa powiększyć ilości przesyłanych
danych, więc nie przeszkadza w żadnym wypadku. A poza tym coś mi się
kojarzy, że V.42bis ucina bity startu i stopu tworząc bloki o stałej
wielkości, na czym mamy 1/5 zysku ZAWSZE, niezależnie od rodzaju
przesyłanych danych.

        Jacek