Re: ZUS i inni...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 23:27:31 MET DST

Użytkownik "Przemek PIOTROWSKI" <ppiotr_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> w oddziałach millenium mają tak samo -- tyle że nie istnieje
> online.millenium...
>
> z optymistycznych(?) przejawów wykorzystywania platformy ms:
> wojewódzkie urzędy statystyczne (tam gdzie się dostaje regon) mają
> aplikacje klienckie pracujące na windzie
> jak już pani wypełniła wszystkie formatki, to po kliknięciu na
> ,,print'' pokazała się ostatnia strona -- sporych rozmiarów rysunek
> trąb odgrywających (w domyśle) fanfary (: miłe zakończenie stania w
> kolejce, nie powiem

Kiedy ja stałem w kolejce, właśnie się przygotowywali do przesiadki z
palcowania na klikanie. Wówczas panie bardzo negatywnie oceniały nowy system.
Podstawowym zarzutem było to, że nikt ich o zdanie nie pytał, nikt z tfurcuf
nawet nie przyszedł zobaczyć, jak się pracuje w starym systemie.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***