Re: ZUS i inni...

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 16:09:52 MET DST

Marcin Jagodzinski <pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl> wrote:

> Portions (c) Microsoft Corp.

Tak, tak, Microsoft kiedyś wiedział jak się robi systemy operacyjne...
Mój pierwszy Unix to był Xenix 386 z MS. Całkiem fajny systemik
oparty na SysV. Potem to sprzedali SCO, ludzi zwolnili i zapomnieli...

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16