Re: Postulat: cancelowac posty pisane w cp1250 (problem z Forte Agentem).

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 22:48:13 MET DST

Wed, 09 Aug 2000 15:27:57 GMT na grupie pl.comp.ogonki
pojawił się artykuł <MPG.13fb95c22344e0a79897b3_at_news.tpnet.pl>,
którego autorem jest Krzysztof J. Trybowski

>Czy nie byłoby fajnie wejść w 21 wiek z nowoczesnym kodowaniem w UTF - co
>wy na to? Proponuję, żeby od 1.1.2001 wysyłać ostrzeżenia autorom postów
>zakodowanych inaczej niż w UTF lub us-ascii (jeśli nie mają polskich
>znaków), a powiedzmy od 1.5.2001 kasowac takie posty. Sam mam zamiar od
>tego czasu przekodować wszystkie moje strony...
>
>Pozdrawiam, nie zabijcie mnie ;)

Może i fajnie, ale czemu właściwie miałoby to służyć (oprócz szeroko
pojętej nowoczesności oczywiście :-))?

Nie bardzo rozumiem Twój argument o wspieraniu UTFa przez userów dla
wymuszenia obsługi go przez programy - skoro userzy go nie wspierają,
to najwyraźniej go nie potrzebują, więc w jakim celu programy miałyby
go obsługiwać (oprócz bycia nowoczesnymi oczywiście :-)).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl