Re: Pliki-załczniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 11:14:06 MET DST

at napisal(a) [07 Aug 2000]:

>caly problem tej dyskusji polega na tym, ze nikt juz nie pamieta od
>czego sie zaczela. a zaczela sie od tego, ze graficy wysylaja potezne
>pliki mailem i to niedobrze.

Tak. Wynikła z tego dyskusja nad alternatywnymi metodami przesyłania
plików i wnioskami są:
a) program pocztowy jest do tego najwygodniejszym interfejsem dla
użytkownika (adresy email, integracja, asynchroniczność)
b) protokół SMTP jest zupełnie nieprzystosowany do transferu dużych emaili
(brak retransmisji)

>problemem nie jest wiec wymiana dokumentow pomiedzy dwoma poteznymi
>intranetami, tylko specyficzny problem przesylania plikow graficznych.

Pomysł na extranet (realizowany w dowolny sposób - FTP czy też łącze
między firmami) był jedynie rozwiązaniem problemu szczegółowego: dwie
konkretne firmy wymieniające duże ilości informacji.
W przypadku ogólnym (firma prowadzi wymianę z wieloma innymi) niestety to
nie jest możliwe do zaimplementowania :(

>hm... w moim przypadku to jest wlasnie rozwiazanie tego problemu. a
>moj przypadek (a raczej przypadki tego typu) to ten, o ktorym wlasnie
>jest ten watek.

Ok, w takim razie po prostu nie zrozumieliśmy się - myślałem o rozwiązaniu
ogólnym, uniwersalnym. Co do przypadków twojego typu, masz rację,
przeważnie da się to rozwiązać skutecznie innymi środkami.

--
					(moskit_at_irc.pl)