Re: Pliki-załšczniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 11:05:55 MET DST

at napisal(a) [07 Aug 2000]:

>a czy lotus notes nie pozwala na klikanie linkow w tekscie? a poza tym
>jezeli to jest duza firma, to posiada administratora, z ktorym mozna
>pare spraw zalatwic.

W dużych firmach _nie_ można sobie "załatwić" sprawy z administratorem.
Jest ustalony zestaw oprogramowania, są ustalone reguły korzystania ze
środków informatycznych i koniec.

Poza tym kręcisz się w kółko, usiłując wykazać, że w Lotus Notes także
można klikać na linki, podczas gdy jest to problem zastępczy.

>warunki komercyjne? sprecyzuj.

Komercja - pracownik ma przynosić jak największy zysk, a nie zostać
ekspertem od komputerów. Płacą mu za wyniki, nie za spędzenie pół godziny
na transferze pliku oszczędzającym (być może) łącze, zamiast spędzić ten
czas z klientem. Czysty kapitalizm...

>czyli przypuszczalnie ma program, ktory obsluguje linki w tekscie.

Dlaczego tak się czepiłeś tych linków ???

>zreszta to juz naprawde kombinowanie, bo ogromna wiekszosc klientow
>email to obsluguje w nowych wersjach, wiec nie wiem o co sie tu
>klocimy.

Na początku chodziło mi o błąd w założeniu, że druga osoba używa outlooka.
W tej chwili o to, że klikalność linków nie rozwiązuje zupełnie problemu.
Brak asynchroniczności, brak infrastruktury i tak dalej - to wszystko było
dyskutowane w innych postach tego wątku.

--
					(moskit_at_irc.pl)