Re: Pliki-załączniki

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 22:11:41 MET DST

On Mon, 07 Aug 2000 08:52:49 GMT, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal) wrote:

>Nie mozna zakladac, ze klient uzywa Outlooka - bardzo czesto w duzych
>firmach spotyka sie Lotus Notes.

a czy lotus notes nie pozwala na klikanie linkow w tekscie? a poza tym
jezeli to jest duza firma, to posiada administratora, z ktorym mozna
pare spraw zalatwic.

>Kolejny duzy blad w rozumowaniu :) Nie bierzesz zupelnie poprawki na
>warunki komercyjne: nowy pracownik przychodzi do pracy, dostaje do uzytku

warunki komercyjne? sprecyzuj.

>sluzbowy komputer z juz zainstalowanym oprogramowaniem i korzysta z niego
>jak z _narzedzia_. Nic sobie nie sciaga ani nie instaluje.

czyli przypuszczalnie ma program, ktory obsluguje linki w tekscie.

zreszta to juz naprawde kombinowanie, bo ogromna wiekszosc klientow
email to obsluguje w nowych wersjach, wiec nie wiem o co sie tu
klocimy.

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate