Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: markwater (markwater_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 10:48:58 MET DST

To zakladamy nowa grupe pt. "Narzekamy na tepse"
Moze czesc osob bedzie wreszcie zadowolona, ze znajdzie sie forum wypowiadania
frazesow i innych oklepanych tresci?
Tylko czy to aby pozwoli mi znalezc te brakujace 4 osoby do wypelnienia "polki"
czesci centralnej urzadzenia HiS, czy SDI - jak by go nie zwal. O ile sie nie
myle to jest to mimo wszystko zadanie tepsy, a ja nie chce po prostu czekac w
nieskonczonosc, nawet jesli jest to usluga "w okresie pilotowym".
To wszystko, Marek

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl