Re: ranek i transfer

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 09:18:28 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> Czy mi się coś wydaje, czy systematycznie rano pada połączenie
> ze światem? W obrębie kraju wszystko działa normalnie, natomiast
> z serwerami za granicą ledwo jestem w stanie się połączyć. Pingi
> są ciekawe - niektóre 200ms, inne 20000ms a w ogóle ponad 80% loss.
> Co się dzieje i dlaczego akurat rano?

Rano (o 06.00) przychodzi Pani Sprzataczka i wypina pierwszy z brzega
router z sieci zeby wpiac odkurzacz. Sprzata 15-20 minut, drugie tyle
sie sprzety podnosza jak znowu je wepnie.

(Wcale tego nie wymyslilem, w jednej firmie tak bylo).

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070