Re: Re: Jak to jest z tymi domenami?

Autor: Walasek Przemysław (przemekw_at_przemek.w.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 00:05:07 MET DST

In article Roman Niewiarowski newrom_at_rp.zax.pl says...
> [piątek, 04 sierpień 2000], Mikolaj Rydzewski napisał(a):

Dziękuje panu i panu Tomaszowi Piłatowi za odpowiedzi.

> Jak juz mowiono tego typu formalnosci powinny byc zalatwiane przez ludzi
> ktorzy sie na tym znaja (czyli najpierw zalozenie konta a pozniej
> rejestracja domeny).

Zgadzam się, tylko sprawa wygląda tak że domena poszła już do
rejestracji (przez jakąś tam firme która się tym para) a konto dopiero
jest poszukiwane. Polecono mi rozeznać się czy nie będzie jakiś
kłopotów jeżeli przyjdzi pora powiązać tę domenę z kontem, jeżeli
będzie to załatwiane osobno.

--
Walasek Przemyslaw (przemekw_at_przemek.w.pl)
"Reperezentacje Danii i Holandii spotykaly sie czesto.