Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 20:34:02 MET DST

Bart Ogryczak wrote:

> UPS, DHL, TNT itp. Żaden problem.

DHL trzymal mi kiedys _10_dni_ koperte zawierajaca fakture za towar
ktory importowala moja firma. Tlumaczyli sie, ze zatrzymano ja na cle.

Przekonalem sie wtedy, ze ksero, nozyczki, klej i faks bardzo sie
przydaja do unikania kary za opoznione oclenie towaru.

A wracajac do tematu: zawsze przeciez mozna pojsc na Poczte Glowna w
Warszawie, uzyc wideotelefonu do USA i pokazac klientowi layout, coby
sobie przerysowal.

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070