Re: Jak to jest z tymi domenami?

Autor: Mikolaj Rydzewski (mr_at_bci.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 17:57:42 MET DST

Roman Niewiarowski <newrom_at_rp.zax.pl> wrote:
> [piątek, 04 sierpień 2000], Walasek Przemysław napisał(a):

> jesli ISP sie na to zgodzi i skonfiguruje to mozna, jest jakies RFC ew FAQ
> do sendmaila jest info, ale raczej od strony jak to zrobic :)
> ogolnie w dns musi byc MX dla danej domeny wskazujacy na serwer pocztowy
> firmy w ktorej masz konto.

Pomijajac juz fakt, ze odpowiada sie pod cytatem, a nie nad, to obawiam
sie, ze ow biedny czlowiek nic a nic nie zrozumial z Twojej odpowiedzi
(hint: 'ja nie mam zielonego pojecia o tych sprawach').

--
Mikolaj Rydzewski                          Bankowe Centrum Informatyki
tel +48 12 6185224                         http://www.bci.pl