Re: Re: Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 17:56:22 MET DST

[czwartek, 03 sierpień 2000], Bart Ogryczak napisał(a):

> No tak.. szczególnie na zdjęciu do rokładówki to jest istotne ;->
> Sorry, ale panienki nie są kańciaste, JPEG się nadaje, chyba, że chcesz
> odróżniać pojedyńcze włoski, ale wtedy to jest pornografia w rozmieniu
> prawa kilku państw ;->

Zes sie czepil tej bidulki bez ubrania ;)
chce miec zdjecie sklepienia kaplicy sykstynskiej, ale takie zebym mogl
sobie podziwiac pociagniecia pedzla mistrza... albo zdjecia taj mahal w
calosci na jednej fotce ale jestem maniakiem mozaiki i musze ja miec
_bardzo_ wyrazna...
Uparles sie ze kazde zdjecie mozna zapakowac w jpeg a to mijanie sie z
prawda... o ile nie bede bardzo nieszczesliwy jesli zdjecie Pameli bedzie
cokolwiek rozmyte to juz zdjecie w ktorym liczy sie _detal_ skompresowane ze
strata bedzie nie do przyjecia, swego czasu w Macworld (chyba jeszcze bez
Publish) bylo pieknie wyjasnione dlaczego uzywa sie takiej a nie innej
kompresji oraz gdzie stosowanie kompresji jest szkodliwe.
Coprawda dla mnie roznica pomiedzy zdjeciami byla pomijalnie mala to jednak
redaktorzy (bylo nie bylo pisma fachowego i wiedzacego o czym pisze)
strasznie sie pastwili nad rozmyciem (afair nawet na przykladzie taj mahal)

Co do DTP to masz racje to jest Desktop, co wcale nie oznacza ze jest to
domowe zastosowanie.

newrom
PS
dla mnie EOT