Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Falcon (falcon_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 00:14:05 MET DST

Have you ever had a dream, Krzysztof Kowalik <borys_at_security.net.pl>
that you wrote in message <slrn8od2te.7tc.borys_at_mordor.security.net.pl>:
>: Ciapongowy ma ;) To tak samo tpsa nie ma monopolu w dziedzinie
>: komunikacji, bo przeciez mozna wysylac listy i wrzucac butelki do morza ;)
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Tak. Zwłaszcza w Krakowie, tudzież innym miłym, portowym mieście ;->

A tam, widziałem w Warszawie bilboardy reklamujące Szanty2000 w Krakowie
;->

>PP,NMSP
takoż i ja.

PS. FUT :)

--
What if you are unable to wake from that dream?

Paweł Sokołowski                  UIN: 27716353
Falcon from Pruszków     falcon_at_falconet.prv.pl