Re: polskie aukcje online

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 01:48:44 MET DST

Samotnik wrote:
>Nie możesz zapominać o tym, że conajmniej 1/2 aukcji (na allegro, ale
>pewnie gdzie indziej też) to śmieci z góry skazane na brak
>licytujących. Powoduje to dość znaczne zafałszowanie proponowanej
>przez Ciebie statystyki. Pod uwagę należy raczej wziąść liczbę
>prawdziwych aukcji, oraz ew. stosunek aukcji prawdziwych do bubli
>(swego rodzaju wskaźnik signal-to-noise, który chyba nie powinien
>wpływać na ocenę serwisu).

wyraźnie widać, że allegro zrobiło już pierwszy krok w kierunku
porządnego interfejsu, dzięki któremu łatwo można wyszukać
potrzebne informacje, oraz dzięki któremu wyraźnie widac
pewne rzeczy, nie potrafię jednak w żaden sposób wypisać
listy aukcji na których zostało złożonych przynajmniej n
ofert, albo listę aukcji na których została przekroczona
cena minimalna, o ile pamiętam nie udało mi się nawet zobaczyć
spisu zakończonych ostatnio sukcesem aukcji... czy da się
to jakoś tam zrobić?
BTW czy ktoś ma jakieś doświadczenia z www.ebay.com?