Re: Pliki-załączniki

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 15:06:42 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 12:55:40 GMT, citizen Marek Moskal testified:

> Nie. Trzeba wpisywać jakieś hasła, trzeba pamiętać o adresach serwerów,
> trzeba nauczyć się o co chodzi z nowymi komunikatami błędów...
        ftp://user:haslo@server/ ;-P
A komunikaty błędów Outlooka są dla luserów równie nie zrozumiałe.

> OK, masz rację - ściągnięcie pliku (zakładając, że znajduje się na
> lokalnym FTP) jest równie łatwe jak przeczytanie załącznika.
> Cały czas pozostaje jednak kwestia organizacji całej reszty systemu.
        Jedyny problem, to szybkie łącza. Co faktycznie w kraju, gdzie
telekomunikacja rozwija sie raczej w modelu afrykańskim, może stanowić
problem.

bart

--
 "drop in my perimeter, it's a lovely fuckin' war, bravo six out"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/