Re: Kto znow porzadkuje Internet?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 12:41:14 MET DST

Sławomir Białek <civic_at_patek.netinfo.pl> wrote:
[..]
> sorry, jeśli ochrona obywateli przez państwo i prawo to dla Ciebie
> państwo policyjne to... Tomku, znam Cię jako tako i mnie zatkało :)

To co napisałem było zgodne z moim wewnętrznym poczuciem sdrowego roządku
bez posiadanai wąłsciwej wiedzy co do tematu. To że ten obraz nie pasował do
rzecywistości (o czym dowiaduję się z innych listów w tym wątku) to już inna
sprawa.
Niemniej nie napisałem o "państwie policyjnym" wprost tylko o czymś co (dla
mnie) ma cechy takowegoż.

Dodam tylko tyle, że przykro mi w takim razie, że to jednak nie jest
prostrze lub na tyle proste na ile mogłoby być (przynajmniej w teorii) :_>

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*