Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 10:57:59 MET DST

Marcin Kulas napisal(a) [01 Aug 2000]:

>Aż w którymś momencie z przyczyn czysto fizycznych nie będzie możliwe
>dalsze brnięcie w tym kierunku. :)

To jest jeszcze daleko ;) Co chwilę pojawiają się technologie, które
jeszcze nie dawno były nie do wyobrażenia...

>Na naukę nigdy za późno. Wystarczą chęci i silna wola.

Otóż to. Większość ludzi korzystających obecnie z Internetu ma postawę
roszczeniową, nie chce się uczyć :(

>Póki co może odwoływanie się do zdrowego rozsądku i małe szkolenie
>personelu by pomogło?

Nie pomaga. Douczanie znajomych kończy się na tym, że wysyłają filmy
wszystkim z wyjątkiem mnie (żeby się znowu nie narażać na "mądrzenie").
Szkolenia personelu, czyli większa skala, też się nie sprawdza :( "Hmm,
muszę wysłać plik...cholera, jak to się robiło... e tam, pośle emailem
zamiast się wygłupiać i tracić czas".

--
					(moskit_at_irc.pl)