Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 15:35:15 MET DST

Michał Mierzwa napisal(a) [01 Aug 2000]:

>Na windowsach które widziałem wincommander występuje równie
>często jak MS Office. I zwykle równie legalny...

A ja widziałem odwrotnie ;) Rację masz, ale wincommander to dodatkowy
program.

>To nie jest blokada, AFAIK w RFC jest mowa właśnie o 100KB i ani
>bita więcej ;-) Poza tym odpada argument ,,po co mi ftp jak pocz­
>ta działa'' :->

To jest argument purystów, komercyjnie nie jest on nic wart. Co z tego, że
wprowadzę ograniczenie, jeśli będzie to równoznaczne z utratą kontaktów i
kontraktów ?

>I to nie jest teoria, nie dalej jak w zeszłym tygodniu dostałem
>parę zdjęć od kolegi. Mailem, 1.5MB. Kopia poszła do mojej sio­
>stry i bardzo był zdziwiony, że nie dotarło (siostra ma konto na
>blaszoku, UUCP). Wytłumaczyłem co i jak, zdjęcia wylądowały na
>www, skąd sobie sama ściągnęła. Oboje Zwykli Użytkownicy TM.

Guzik, siostra ma spryt po tobie ;)
Prezentujesz tutaj przypadek szczególny. Prywatnie to się jak najbardziej
sprawdza, ale na większą skalę nie :(

--
					(moskit_at_irc.pl)