Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 06:44:59 MET DST

civic_at_patek.netinfo.pl (Sławomir Białek) writes:

> pomimo wyciętych argumentów,
> nadal jednak zrzucanie zapchania łączy na to, że kilkanaście
> procent ludzi używa smtp zamiast ftp uważam za grubą przesadę.

Ojej. No popatrz: masz 20 MB maila do Stanów. SMTP się łączy, EHLO,
MAIL FROM:, RCPT TO: i w koncu DATA. Idzie ciezko, lacze
zapchane. Mail dochodzi do 18 MB i nagle ciach, timeout. Trudno, SMTP
się łączy, EHLO... itd.

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że duży mail nie dojdzie, a SMTP nie
posiada mechanizmu typu 'reget', będąc przez to zmuszonym do
rozpoczęcia transmisji od psiego początku.

Muszę odgrzebać URLa do badań przeprowadzonych przez jakiegoś
australijskiego telecoma dotyczących strat na SMTP w ruchu do
USA. Podobno średnio przeciętny mail szedł 3 razy, a maile o rozmiarze
>5 MB szły średnio 6 razy. Mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem
liczby. Poszukam jeszcze tego URLa.

Już? :)

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik_at_samotnia.eu.org |