Re: Polpak-T w Krakowie.

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 28 Jun 2000 - 18:58:46 MET DST

Użytkownik Łukasz Grochal <lgrochal_at_skipper.rmf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87bt0mf7ft.fsf_at_larch-iii.rotfl.eu.org...
> Od poniedziałku praktycznie leży. Albo cieknie jak krew z nosa. Rzecz
> do tego stopnia przypomina problemy, jakie jeszcze do niedawna miały
> miejsce we Wrocławiu - krótkie, góra kilkudziesięciosekundowe opóźnienie
> przy nawiązywaniu połączenia, jakby router odgrzebywał z mroków
> niepamięci informację o tym, dokąd słać pakiety - iż nasuwa podejrzenie,
> że ów nieszczęsny router - sprawca zepsutych od zgrzytania zębów połowy
> klientów TPSA we Wrocławiu przywędrował teraz do Krakowa.

Wcześniej pewnie był w Warszawie...
Do tego stopnia się wkurzyłem, że podłączyłem się do IPartners i jest
lepiej.
Telekomuna to zakała tego kraju. Właśnie teraz siedzę w firmie i nie mam
Internetu, bo stałe w IP nie działa, bo w telekomunie sa technicy pracują do
siedemnastej, więc najwcześniej jutro koło południa może naprawią. Przecież
to jest PARANOJA!

 Infolinia TPSA
> milczy w tej sprawie jak zaklęta. Informacji o problemach na .komunikatach
> brak. A ja podpisuję umowę z providerem, który nie korzysta z łącz TPSA.
> Bo tak prościej. Szkoda moich nerwów i nerwów połowy pracowników firmy,
> dla której warunkiem przetrwania jest dostęp do aktualnej informacji.

Taaa... skądś to znam. Tylko nie zdziw się, jak przez tą $%#$ telekomune i
tak przez ponad pół dnia nie będzie Sieci... Oni są wszędzie i to jest
podstawowy problem. Cholerny kraj.

--
piotrek_at_post.pl