Re: Jak zrobic klienta w balona i zarobic?

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 28 Jun 2000 - 18:58:55 MET DST

Użytkownik Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:395ac44d.10467441_at_news.task.gda.pl...
[...]
> ...i dzwonie już tam ze 2 tygodnie i zmiany delegacji jak nie było tak
> nie ma. Ludzie, jeżeli w Polsce nie ma firm, które mogłyby zdjąć z
> nasku "ciężar" bycia monopolistą możeby tak zaproponować iana aby
> rejestracją w .pl zajęły się firmy z usa?

Tak. Zdejmijmy także ciężar z tpsa. Siedzę sobie właśnie w firmie, w pewnym
momencie przestało działać łącze 256kbit IPartners. Dzwonię gdzie trzeba, a
tam miły pan stwierdził, że od nich do Pięknej jest wszystko w porządku,
więc to musi być coś między nami a Piękną. Ja na to, że potrzebujemy
niezbędnie tego łącza przed 19:30. Na co miły pan stwierdził, że nie ma
nawet cienia szansy, żeby coś z tym zrobić dzisiaj, bo w tpsa technicy
pracują do siedemnastej (było koło 18:00). Dopiero jutro jak ktoś przyjdzie
to może do południa się uda.
Ręce opadają... Co za chory kraj...

Pozdro,
Piotrek.