Re: Jak zrobic klienta w balona i zarobic?

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 11:24:50 MET DST

>Dziwisz sie? Chyba trzeba byc skonczonym idiota zeby zaplacic 5.000 PLN za
>tak atrakcyjna domene jak: mp3.zip.pl albo jedyne 90.000 PLN za napster.pl
>Czy tylko ja mam wrazenie ze te osoby ktore licytuja to osoby z domena.pl?
[...]
Te osoby, to boty :-)

btw. jak znowu jesteśmy przy domenach... robieniu klientów w balona i
zarabianiu :> znowu mam przeboje z naskiem. Od ponad miesiąca czekam
na zmianę delegacji domeny klienta (jest już troszkę zniecierpliwiony
;-) - normalka powiecie ale to nie wszystko, co mi tam, opowiem wam:
dzwonie do nasku i proszę o zmianę domeny xxxx.pl, biedna kobieta
odpowiada:
- jaka domena? nie ma takiej domeny.
- ależ jest proszę pani :> proszę kilknąć na pulpicie takie niebieskie
E, uruchomić przeglądarkę i w polu adres wpisać xxxx.pl
- a to pewnie domena utrzymywana przez nas, dlatego nie ma jej w
bazie, a dlaczego chce pan zmieniać delegacje domeny utrzymywanej
przez nask?
- (myślę sobie: a co to cię obchodzi), nie proszę pani, ta domena
obsługiwana jest przez firmę yyyy tak jak to zostało napisane we
wniosku i formularzu.
- i mówi Pan, że domena jest widoczna w sieci?
- tak
- hmm, a może ta domena była dawno temu rejestrowana, np. przed 96
rokiem
- może i była, ale nie jestem pewien, w końcu to nie moja domena
(później okazało się że jednak nie była)
- to wie pan co, niech pan zadzwoni do kolegi pod nr. xxx

...i dzwonie już tam ze 2 tygodnie i zmiany delegacji jak nie było tak
nie ma. Ludzie, jeżeli w Polsce nie ma firm, które mogłyby zdjąć z
nasku "ciężar" bycia monopolistą możeby tak zaproponować iana aby
rejestracją w .pl zajęły się firmy z usa?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]