Re: Jak zrobic klienta w balona i zarobic?

Autor: Marek Pierog (pierog_at_village.uunet.lu)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 21:15:38 MET DST

> Podono ich obroty są rzędu kilku tysięcy złotych miesiecznie.

Dziwisz sie? Chyba trzeba byc skonczonym idiota zeby zaplacic 5.000 PLN za
tak atrakcyjna domene jak: mp3.zip.pl albo jedyne 90.000 PLN za napster.pl
Czy tylko ja mam wrazenie ze te osoby ktore licytuja to osoby z domena.pl?
BO chyba nikt normalny by takiej kwoty na licytacji nie dal

--
Pozdrawiam,
Marek Pieróg