Re: POL34

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 10:52:01 MET DST

maciek_at_man.poznan.pl (Maciej Kozinski) wrote in
<3959A932.7FECC0A4_at_man.poznan.pl>:

>Przepraszam ze zlosliwie zapytam: a co to jest Internet?

Nie wiesz co sprzedajesz? Dziwne...

>I kto go sprzedaje?

Nie wiesz? Na przyklad Poznanskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
sprzedaje "Uslugi dostepu do sieci Internet"
http://www.man.poznan.pl/man/cennik/telecom.html

> Przepraszam za zgryzliwy ton mojej wypowiedzi, jednak naprawde
> trudno
>dzis zgadnac, jak beda wygladaly polaczenia miedzyoperatorskie,
>przepustowosci i struktura ruchu transatlantyckiego.

Zgadnac trudno, co bedzie w przyszlosci, ale na pewno mozna dzis
powiedziec, o ile przebukowane sa aktualne lacza zagraniczne. Klient
kupuje 2 Mbps, a dostaje efektywnie 20 kbps.

>zas pasmo wyjsciowe wspoldzielone przez wielu uzytkownikow nie moze
>gwarantowac _niczego_

Oczywiscie. Dokladnie tak. Dlatego JS za to _niczego_ chce placic zero.
Nie ma co mu sie dziwic.

Maciek