Re: POL34

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_*ReMoVe_Me*jackal.waw.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 10:57:51 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> maciek_at_man.poznan.pl (Maciej Kozinski) wrote in

> Nie wiesz co sprzedajesz? Dziwne...

> Nie wiesz? Na przyklad Poznanskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
> sprzedaje "Uslugi dostepu do sieci Internet"
> http://www.man.poznan.pl/man/cennik/telecom.html

Zajebisty cennik :)

Instytucja iscie naukowa jesli oplata miesieczna wyraza sie wzorem a nie
suma :)

<cytat>

Oplata miesieczna dla jednostki naukowej = 9 * OPI + 0,4 * (P/2)

- OPI - wskaznik potencjalu naukowego dla danej jednostki
- P - sumaryczna oplata miesieczna wynikajaca z ceny przylaczy
swiatlowodowych

</cytat>

Ciekaw jestem kto ustala to 'OPI'.. Minister *tfu* Edukacji??

j.