Re: w3cache i aktualizacja zasobow

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 02:51:23 MET DST

Piotr Auksztulewicz <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ivtc8$smi$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Większość oprogramowania w3cache ma jakiś algorytm ustalania
> "świeżości" strony, jeśli serwer HTTP nie wysłał nagłówka
> Expires (wstawianie META jest głupim pomysłem, bo większość cache'y
> nie analizuje treści dokumentów). Często parametry tego algorytmu mogą
być
> ustalane przez administratora.

Jeżeli tak, to czy i jaki jest (dla webmastera) sposób na faktyczne
osiągnięcie efektu "expires" i/lub "no-cache"? Próbowałem różnych
wariantów META, ale żaden się nie sprawdził. To pytanie krąży od
jakiegoś czasu też na pl.comp.www - ale odpowiedzi, sprawdzającej się w
praktyce, dotąd nie znalazłem.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler