Re: w3cache i aktualizacja zasobow

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 16:48:40 MET DST

Johanes Schmoeling <bazolo_at_poczta.wp.pl> wrote:
> Zastanawiam sie czy dane cacheowane w serwerach w3cache
> sa wystarczajaco aktualne, bo nie wszyscy webmasterzy
> dodaja taga <META HTTP-EQUIV="Expires"> itd.
> Czy jest stosowany jakis mechanizm odswierzania
> zasobow w3cache w wypadku braku takiego meta?

Większość oprogramowania w3cache ma jakiś algorytm ustalania
"świeżości" strony, jeśli serwer HTTP nie wysłał nagłówka
Expires (wstawianie META jest głupim pomysłem, bo większość cache'y
nie analizuje treści dokumentów). Często parametry tego algorytmu mogą być
ustalane przez administratora. Poczytaj sobie na przykład release notes
do squida.

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16