Re: POL34-USA

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_ampr.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 00:28:29 MET DST

On Tue, 20 Jun 2000 16:11:32 +0200, Jacek Piskozub wrote:

> Moje pytanie: co powoduje te nieodzowne dodatkowe 100-200ms opoznienia przy skoku
> kablem przez Atlantyk? Wzmacniacze (optyczne) w swiatlowodzie pod oceanem?

A mnie zawsze ciekawilo jak takie lacze fizycznie wyglada? Jak oni to
realizuja? Przeciez tam sa znaczne glebokosci w takim oceanie,
cisnienie itd... Jak ten kabel jest ukladany? Na dnie? Pod nim?
Ktos tam siedzial i "kopal" ? Domyslam sie takze, ze w takim kablu
internet zajmuje jakis ulamek procenta, reszta jest na rozmowy
telefoniczne, telekonferencje i inne dosc mocno platne rzeczy...

--
Leszek A. Szczepanowski
twinsen_at_ampr.gliwice.pl