Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 14:02:31 MET DST

Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:

> Jezdzac po tych wioskach i instalujac pecety w tych kawiarniach, ot co.
> Dodatkowym plusem p. Walesy jest to, ze zna sie na okablowaniach itd.

Windows prawda. Wiem z własnego doświadczenia. Sam musiałem poprawiać
- a właściwie to robić od nowa - po elektrykach, którzy zrobili "sieć
komputerową" w budynku biblioteki Pol. Śl.

Położyli w korytach w piwnicy obok kabli energetycznych ładnych parę km
kabla RG-58 (to już spory sukces!) w jednym kawałku, wyprowadzając go
przez strop do puszek a'la kopalniana rozdzielnia siły, a w każdej puszce
tak z pół metra zwiniętego zapasu.

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16