SDI raz jeszcze

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 02:02:49 MET DST

  Złożyłem już zamówienie na SDI, byli nawet panowie sprawdzać gdzie
instalować. Z kilku różnych źródeł słyszałem jednak, że za jakiś
czas (wrzesień?) tpsa zakończy "okres pilotażowy" i obniży ceny.
Obniżka nie jest zbyt groźna (poza tym, że spadnie przepustowość...),
zastanawiam się jednak, czy jest możliwe, że we wrześniu _zabiorą_
mi SDI ? Czy te 1000zł to kaucja? Chyba raczej nie, bo montaż
musi też kosztować... Więc w przypadku gdyby chcieli mi to
zabrać 1000zł przepadnie?
  Czy gdziekolwiek mogę uzyskać wiarygodne informacje? Przejdę
się być może jutro (dzisiaj...) do tpsa, ale wątpię, bym tam się
czegoś dowiedział...