Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 20:08:00 MET DST

On 19 Jun 2000 19:23:29 +0200, Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote:
>Adam Kułagowski na pl.internet.polip:

>I co dla nowych instalcji będziesz jeździł po giełdach i zbierał
>i486 robiąc je Xtemami? (ile bierzesz za godzinę takiej robot?).

Boze ale sie czepiasz : ostatnio w firmie taty kupilem P133 1.2 Gb (desktopa
IBM) 16 MB USB i inne ciekawe rzeczy za 100 zl :-) Wiele firm sie pozbywa
starego sprzetu po cenach zlomu , wystarczy podzwonic powiedziec ze dziala
sie na rzecz placowki edukacyjnej (podatek) i cos sie znajdzie)

>Jacek Kijewski? I nie robił, a dał linka do swojej agitki?
>(czywiście nie bardzo nadającej się do b. małych sieci, jak te szkolne,

siec w moim liceum liczy sobie ( w momenice kiedy ja opuszczlem (2 lata
temu) okolo 50 komputerow +5 serwerow

>no i nie uwględniającej lokalizowania StarOffice (program MENowski
>wdrażany był w zeszłe wakacje, kiedy o SO 5.2PL można było pomarzyć --
>a i teraz niewielu poza Jackiem go widział).

Nie wiem (kto to pisal) masz deja.com do poszukiwan , nie bede sie
zaglebial w sensownosc nauki worda/excela na zajeciach informatyki ,
ale sa normalne Xterminale ktore dzialaja z WinXX kolejna zaleta jest
to ze Xterminali nie trzeba upgradeowac (tak czesto jak normalnych
workstationow)

>A zgadnij w jakich domenach są?
>Partai Demokratyczna i Republicanie w Stanach? [1]

Jua sie dowiedzialem ze partie polityczne to organizacje nonprofit ,
faktycznie ich miejsce jest w domenie org

Pozdrawiam

PS wlasnie spojrzalem na email i .. nie jestes z botem ... powiedz mi ze nie
gaam z botem ... rany co ta sesja robi z czlowieka :-)

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Hackers have kernel knowledge.