Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 19:23:29 MET DST

Adam Kułagowski na pl.internet.polip:

>486 dx/2 16 MB bez dysku

I co dla nowych instalcji będziesz jeździł po giełdach i zbierał
i486 robiąc je Xtemami? (ile bierzesz za godzinę takiej robot?).

>takie cos pracuje w podziemiach naszej szacownej
>uczelni i dziala poprawnie . NA p.c.o.a ktos robil szegolowe wyliczenia i
>Xterminale wychodzily taniej .

Jacek Kijewski? I nie robił, a dał linka do swojej agitki?
(czywiście nie bardzo nadającej się do b. małych sieci, jak te szkolne,
no i nie uwględniającej lokalizowania StarOffice (program MENowski
wdrażany był w zeszłe wakacje, kiedy o SO 5.2PL można było pomarzyć --
a i teraz niewielu poza Jackiem go widział).

>uniwerek to edu tu nie ma dyskusji . Nie wiem po prostu org strasznie ale to
>strasznie mi nie pasuje (a strona jest calkiem fajna)

A zgadnij w jakich domenach są?
Partai Demokratyczna i Republicanie w Stanach? [1]

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604