Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:50:19 MET DST

Adam Kułagowski wrote:
>na pl.soc.polityka nawet nie zagladaj - nie wypisuje sie z tej grupy tyklo
>dlatego ze odreagowuje sesje :-)

doskonale znam pl.soc.polityka, zaglądam tam co parę miesięcy,
niestety szybko się zniechęcam, ale też używam jej do tego
co ty :-)

>Co do tematu : klasyczna kielbaska wyborcza ,

oj, to naturalne, ale ciekawe jest samo zwrócenie uwagi
na ten temat

>Nawet jesli to jakos nie widze
>mozliwosci wykonania tego .

szczególnie, że prezydent niewiele może w tych klimatach ;-)

>TPSA zaraz bedzie sprywatyzowana

przydałaby się jeszcze podziałka

>Zreszta popatrzmy na przyklady internet
>w kazdej szkole - sprowadzilo sie do kupna modemow (jeden modem na 30
>osobowa klase (!)) .

projekt "IDS" był realizowany jak jeszcze byłem w Liceum, moja szkoła
w rankingu GW miała doskonale wyposażoną pracownię komputerową
z dostępem do Internetu
powiem tylko, że przez parę lat (właściwie to całe cztery) udało
mi się tam posiedzieć parę godzin (pracownia głównie była
pusta)

>A skoro juz jestesmy przy polityce - czy ktos moze powiedziec czemu Unia
>Wolnosci ma adres www.uw.org.pl a nie gov.pl ?

a dlaczego ma mieć gov???