Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 20:29:07 MET DST

On Sun, 18 Jun 2000 17:51:45 GMT, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:
> Obejrzałem sobie właśnie kilka programów informacyjnych. Pomijając
>sensowność tego, co robi pan Wałęsa - po raz pierwszy ktoś
>powiedział "Internet" w kampanii wyborczej. Czyżby naprawdę
>zainteresowanych było kilka milionów ludzi? Czy jest szansa,
>że w wyborach politycy zaczną mówić coś o łączach, dostępie,
>może nawet o monopolu? Wiem, że to nie grupa o polityce, ale
>tematyka chyba jednak trochę pasuje?

na pl.soc.polityka nawet nie zagladaj - nie wypisuje sie z tej grupy tyklo
dlatego ze odreagowuje sesje :-)

Co do tematu : klasyczna kielbaska wyborcza , ostatnim razem obiecywano
mieszkania czy tam sto milionow dla kazdego . Nawet jesli to jakos nie widze
mozliwosci wykonania tego . TPSA zaraz bedzie sprywatyzowana inni providerzy
sa niezalezni (prawie) od panstwa . Zreszta popatrzmy na przyklady internet
w kazdej szkole - sprowadzilo sie do kupna modemow (jeden modem na 30
osobowa klase (!)) .

Tak wiec szansa jest bo to modny temat ale wykonanie nikle .

A skoro juz jestesmy przy polityce - czy ktos moze powiedziec czemu Unia
Wolnosci ma adres www.uw.org.pl a nie gov.pl ?

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
We used to write taglines with pencil & paper, my son.