Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:56:00 MET DST

Gwidon Naskrent na pl.internet.polip:
>Ot, kolejne bzdurne haslo wyborcze. Pomijajac juz brak zainteresowania
>tymze 'w kazdej wsi', to i tak kawiarnie internetowe to straszna chala -
>ceny od 5 zl w gore za godzine (w Tepesie, w porze nocnej of kors, placisz
>3.5 zl)

+amotyzacja peceta? +koszty systemu (a i pewnie niektórych aplikacji?)[1]

[1] tylko mi tutaj nie mrygaj, ani nic nie pisz o Linuxie, chyba że ten
będzie rozporowadzany OEMowo przez kogoś więcej niż Optimus-Integracja.

Oczywiście: kawairnie nie są rozwiązaniem dla wszystkich itp.
Ale dla pewnych zastosowań sie nadają.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604