Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 15:02:13 MET DST

Dnia Mon, 19 Jun 2000 10:48:13 +0200, Adam Kułagowski zeznaje:

>oo . Nie taniej by bylo postawic X terminale ? :->
        Ba.. równie dobrze mógłbyś zapytać czy nie taniej postawić Linuxy,
zamiast załatwiać licencje na Win9x za 50% ceny.

> KOlega chodzi wlasnie do
>takiej szkoly . Do inetu podlaczony jest jeden komp - nauczyciela -
>internetu na oczy nie widzeli (W szkole)
        Normalka. Jeśli nauczyciel wie jak odpalić komputery, to i tak są
w luksusowej sytaji ;->

>Wlasnie moze nie gov ale org to mi bardo nie pasuje
        _oficjalnie_ partie polityczne są non-profit.

>- optymalne byloby uw.pl
        http://www.uw.edu.pl ;->

bart

--
          "I'm working hard for the HardZone now, NOW!!"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/