Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 12:10:59 MET DST

On Sun, 18 Jun 2000 20:29:07 +0200, Adam Kułagowski wrote:

>Co do tematu : klasyczna kielbaska wyborcza , ostatnim razem obiecywano
>mieszkania czy tam sto milionow dla kazdego . Nawet jesli to jakos nie widze
>mozliwosci wykonania tego . TPSA zaraz bedzie sprywatyzowana inni providerzy
>sa niezalezni (prawie) od panstwa.

No wlasnie - sprywatyzowac do konca, wyrznac z prawa uprzywilejowana
role jednej prywatnej firmy telekom, zlikwidowac koncesje -
i moze bedziemy mieli tani internet :-)

>Zreszta popatrzmy na przyklady internet
>w kazdej szkole - sprowadzilo sie do kupna modemow (jeden modem na 30
>osobowa klase (!)) .

No nie - jeszcze TPSA oglosila promocje i szkola moze sobie zalozyc
dodatkowa linie do internetu za jedyne 1zl :-)
Biorac pod uwage ze ogloszono to w czasei wprowadzenia HIS, to chyba
wylacznie poto zeby zlapac ostatnich naiwnych :-)

J.