Odp: Latający Holender - wrócił ...

Autor: PeterB. (Piotr.Bryczkowski_at_empik.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 03:03:32 MET DST

Użytkownik Zbigniew Cofala <cofala_at_firma.hoga.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8iage8$7b6$1_at_mars.hoga.pl...

powtarza - i

--
Zgierzu.

> U nas (Katowice) to samo.  Działa sobie łącze 3-5 minut, potem minuta
> przerwy (wszystko wisi) i znowu. Telefony do TPSA nie skutkują -  u nas
jest
> wszystko OK, wina jest na pewno po państwa stronie. Już tu nawet nikt nie
> ma siły klnąć na tych sk*nów.

Ja mialem to samo w W-wie. Tez zwalali na konfiguracje, moj router itp...
ale po pewnych naciskach (pakiety dochodzily do ich brzegowego) przyznali
sie ze to ich wina, ze cos zmieniaja i maja klopoty z konfiguracja routerow
i ze tak bedzie jeszcze do konca tygodnia. I to byla prawda, po tygodniu
problemy ustaly.
Piotr.Bryczkowski_at_bmnet.pl