Re: domena

Autor: Michal Czerwinski (wildrat_at_pgnig.com.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 08:03:32 MET DST

witaj,

Mirek Luc wrote:

> : co mozna zrobic z registarem z ktorego strony imho: (ewidentnie)
> : przechwycono probe rejestracji domeny? potem nagle okazuje sie ze
> Przechwycono ze strony... Podoba mi sie...

  emocje mnie poniosly :) podczas rejestracji domeny on-line nastapil
blad autoryzacji karty platniczej. poczatkowy formularz ze
"sprawdzeniem" (wymagalny do dealu) byl bez ssl itp. nastepnego dnia
ktos zarejestrowal taka domene. dziwny zbieg okolicznosci. nazwa bardzo
nietypowa. po jednym mailu bandyta chcial ja sprzedac za gruba kase.

  co do jakosci registarow to ostatnio znajomi rejestrowali domene .com
na www.domainmonger.com. no i byli w drobnym szoku:
-niezbedne minimum formalnosci, tylko kto placi $17 i co bierze.
bez okreslania celu, po prostu kto '1' ten lepszy
-securny interfejs do zarzadzania on-line, szybka aktualizacja wpisow
-brak dodatkowych oplat za parkowanie domeny, transfer i modyfikacje

  sorki ale mam sesje na uczelni i nie chce sie wdawac w dlugie
dyskusje, pozdrawiam,

  PS. a dodam ze ta przechwycona domena nie byla rejestrowana w NASKu :)

--
Michal Czerwinski
Polish Oil and Gas Company