Re: PTK i internet :-(((

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 08:56:30 MET DST

Marek Chmielarz wrote:
> OK, rozumiem że kablówki mają problemy z koncesjami. Po prostu
> rozmawiałem ostatnio z jednym z szefów PTK, który wcale się nie
> krył z tym, że sam internet jest w tej chwili mało opłacalny i nawet
> gdyby dostali koncesję teraz, to i tak skończyłoby się na instalacjach
> testowych. PTK nie zacznie działalności na szerszą skalę
> przed 1.1.2002. Dlaczego? Domyśl się...

Domyślam się. Nie wiem czy słusznie ale data ta jest mi skądinąd
znajoma. ;-)

> Osobnik ów powiedział dosłownie "nam jest na rękę, że nie mamy
> koncesji, bo to dobra wymówka".

No skoro tak to nie mam pytań. Ciekawy jest dla mnie sposób myslenia
ludzi z PTK. Inwestycje w infrastrukturę tak czy owak muszą zrobić przed
magiczną datą 1.1.02. Wiec nawet jesli oferowanie dostepu nie jest az
tak bardzo oplacalne to zawsze sa to jakieś pieniadze. No ale skoro nie
to nie, nie mnie szarakowi oceniać strategię PTK.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl