Re: PTK i internet :-(((

Autor: Marek Chmielarz (jonasz_at_post.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 10:44:44 MET DST

> Nie moge sobie wyobrazic powodu dlaczego PTK miałaby nie chcieć
> koncesji. ZTCW w całym kraju koncesje do tej pory dostały trzy kablówki.
> I nie uwierzę że inne nie chcą. Po prostu nie dostają. [...]

OK, rozumiem że kablówki mają problemy z koncesjami. Po prostu
rozmawiałem ostatnio z jednym z szefów PTK, który wcale się nie
krył z tym, że sam internet jest w tej chwili mało opłacalny i nawet
gdyby dostali koncesję teraz, to i tak skończyłoby się na instalacjach
testowych. PTK nie zacznie działalności na szerszą skalę
przed 1.1.2002. Dlaczego? Domyśl się...
Osobnik ów powiedział dosłownie "nam jest na rękę, że nie mamy
koncesji, bo to dobra wymówka".

--
/\/\arek Chmielarz
jonasz_at_post.pl