Re: Odp: PTK i internet :-(((

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 19:39:40 MET DST

Dnia 10 Jun 00 o godz. 23:11, Artur Alinowski napisal(a):

> I nie uwierzę że inne nie chcą. Po prostu nie dostają. Wysłuchałem
> kiedyś na jakimś seminarium wypowiedzi pana byłego ministra Srebro
> którego na tą okoliczność własnie zaczepił jeden z operatorów sieci
> kablowych. Pytanie było proste a mianowicie dlaczego jego firma czeka
> już dwa lata na koncesję i doczekać się nie moze. Pan minister długo
> krecił az w koncu wydusił z siebie ze owszem wnioski operatorow
> kablowych leza w MŁ ale sa pewne "trudności prawne" które nie wiadomo
> kiedy i czy wogóle beda rozwiazane. Bo podobno sieci telewizji kablowych
> [...]

O ile ja dobrze kojarze, to to "jakies seminarium" to byla ubiegloroczna
konferencja "Miasta w Internecie", a ten przedstawiciel "jednego z operatorow
sieci kablowych" byl wlasnie z PTK. I byl to *ten sam czlowiek*, ktory potem
w prywatnej rozmowie udowadnial mi, dlaczego Internet w kablowce sie PTK nie
oplaca...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl