Re: LubMAN

Autor: Its good to be fat after all (whajl_at_c.h.u.j.cz)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 14:04:02 MET DST


> dla ulatwienia dodam, ze mimo roznic w oplatach klienci dostaja takiej
> samej jakosci wyjscie w swiat, z powodu ze pewien A.dministrator U.rzadzen
> zbyt malo spedzil czasu na www firmy cisco, i nie umie skonfigurowac
> sensownej polityki gospodarowania ruchem.
> ostatnie proby zakonczyly sie dwudniowa przerwa w dostepie do swiata, oczym
> zaden z klientow nie zostal poinformowany ani przeproszony (ciekawe czy
> zostanie to uwzglednione na fakturach). dzilalo jedynie przyciete lacze
> nask w fazie wypowiedzenia...

Kolejne podejscie do regulacji pasma? Szkoda ze w ciagu dnia kiedy ruch
jest najwiekszy. Czy to w porzadku aby rekonfigurowac routery o godzinie
13 odcinajac przynajmniej kilka tysiecy osob od mozliwosci komunikacji ze
swiatem? Swoja droga dziwne, ze jedynie publiczna krytyka zmusza ludzi do
dzialania :-\

zdenerwowany whajl zwany regulatorem

PS. Dowod wprost:

 7 z-pozmana-e3.lodz-gw.pol34.pl (212.191.127.141) 11.945 ms 13.686 ms
 8 z-lodz-gw-e3.lublin.pol34.pl (212.191.127.94) 28.990 ms 41.568 ms
 9 triss.lublin.pl (212.182.63.193) 26.960 ms 35.294 ms 20.909 ms
10 * * *

podobnie na laczu polpak-t... co na to dyr. bobyk i klienci?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:33:36 MET DST